Parodi Azrul Sayang

Below are the Parodi Azrul Sayang result which're collected from trusted resources. You can start playing the media by clicking the "Listen" button to listen on mp3, "Play Video" button to play the video, or download the parodi azrul sayang by clicking the "Download" button. If you can't see the result just try to search again using another simple keywords using search box above.

Parodi Azrul Sayang Results

MeleTOP - Parodi - Sayang

Jom layan parodi #mele oleh azrul dan jihan melakonkan semula klip shae - sayang! saksikan #mele, selasa, 10 malam di astro ria (104) . Mele Parodi Sayang
1.45 mins | 1,392 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Juvana The Movie

Jom layan parodi #mele kali ini menampilkan azrul dan jihan melakonkan semula babak-babak dalam juvana the movie! saksikan mele, selasa, 10 malam di as Mele Parodi Juvana The Movie
1.72 mins | 1,648 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Adam & Hawa (Bhg 1)

Parodi daripada babak dalam drama bersiri adam & hawa. parodi disampaikan oleh azrul dan jihan saksikan mele, setiap selasa, 10 malam di astro ria (104) h Mele Parodi Adam Hawa Bhg 1
1.27 mins | 1,216 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Temubual bersama Azrul & Jihan [09.07.2013]

Raja dan ratu parodi mele in the house. nak ganti main host mele katenye. boleh ke tidak jom layan! saksikan mele, setiap selasa, 10 malam di astro Mele Temubual Bersama Azrul Jihan 09 07
8.82 mins | 8,464 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Teman Pengganti [28.05.2013]

Langgan yt astro mele, /ytmele jihan & azrul parodikan lagu teman pengganti dengan penuh perasaan uols! saksikan mele, setiap selasa, 1 Mele Parodi Teman Pengganti 28 05
2.20 mins | 2,112 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Shae A vs Shae B

Shae yang mana lagi #mele saksikan parodi #mele kali ini! saksikan #mele, selasa, 10 malam di astro ria (104) .melem.my . Mele Parodi Shae A Shae B
2.60 mins | 2,496 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Patah Seribu

Telefilem lakonan shila amzah ini pula dijadikan parodi oleh nabil, azrul dan jihan. kisahnya pasal nyamuk! Mele Parodi Patah Seribu
1.37 mins | 1,312 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Fear Factor Selebriti Malaysia

Parodi #mele kali ini bersama jihan dan azrul dalam rancangan fear factor selebriti malaysia! saksikan mele setiap selasa, 10 malam di astro ria (104) Mele Parodi Fear Factor Selebriti Malaysia
2.78 mins | 2,672 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Uji Bakat AF [17.06.2014]

Sambil korang gigih nak audition untuk apa-apa program pun, sila sensitif dengan keadaan sekeliling k! jangan jadi macam yang azrul & jihan tunjuk dalam vide Mele Parodi Uji Bakat Af 17 06 2014
2.73 mins | 2,624 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Adab Semasa Di Dalam Dewan Anugerah [04.02.14]

Parodi #mele kali ni, jangan jadi macam contoh-contoh yang jihan dengan azrul tunjuk ni! nak tahu kenapa haruslah tonton ni sampai habis :) Mele Parodi Adab Semasa Di Dalam Dewan Anugerah 04 02 14
1.60 mins | 1,536 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Gadis Jolobu [22.04.2014]

Jom layan muzik gadis jolobu versi jihan & azrul! #mele klik /ytmele untuk subscribe mele! Mele Parodi Gadis Jolobu 22 04 2014
2.50 mins | 2,400 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP Throwback Raya - Parodi - Sembilu [05.08.2014]

Kali ni, azrul jadi awie, sharifah shahora jadi watie & shasha al-khred jadi ziana! jom layan sembilu, versi parodi! memang confirm pecah perut korang gelak! Mele Throwback Raya Parodi Sembilu 05 08 2014
1.27 mins | 1,216 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Aku Terima Samosanya

Jom layan parodi #mele dengan kisah aku terima samosanya lakonan azrul dan jihan! saksikan mele, setiap selasa, 10 malam di astro ria (104) . Mele Parodi Aku Terima Samosanya
3.18 mins | 3,056 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Dubbing Bukan Kerana Aku Tak Cinta [14.01.14]

Nak buat bisnes 'epok-epok' pulak! ade-ade je jihan dengan azrul ni dalam bukan aku tak cinta versi parodi #mele. Mele Parodi Dubbing Bukan Kerana Aku Tak Cinta 14 01 14
1.75 mins | 1,680 KB
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Gyiyomi [05.11.2013]

Owh ini rupanya penyanyi asal lagu gyiyomi. mele juga "hari" ni kan! untunglah jihan dan azrul dapat jumpa. macam cantik je.. Mele Parodi Gyiyomi 05 11
2.30 mins | 2,208 KB
Download Play Video Listen
Random Downloads : trackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagrabaltijos kelias lietuva latvija estija 1989 08 23trackback uri for this female viagrabaltijos kelias lietuva latvija estija 1989 08 23trackback uri for this female viagranfs world 1920x1080 hdtrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagrarepent and clean your inner soul by hadhrat moulantrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagratrackback uri for this female viagraGraffiti on the TrainThe Last SamurThe Last SamuraiBTRThe Very Best of Andy WilliamsClassical Album 2013American PieDog Of Two HeadLost In YouJudas Priest: Epitaph(1)Harry Potter und der Stein der Weisen-Mp3Vampire WeekendPride and Prejudice: Original iginal Soundtrack SOUNDTRACKPuccini: TurandotLaundry ServiceImpossiblePrivateeringSaturday Night Fever – The Original Movie Sound TrackThe Jazz AgeNumber OnesIn TimeBat Out Of HellTake Me Home Yearbook EditionRock of AgesDrum & Bass Arena 2013Gipsy Kings – Greatest HitsBugsy MaloneWhere the Heaven Are WeThe Manticore And Other Horrors (Standard Edition)Brothers In ArmsBlue Velvet SoulThe Spirit IndestructibleIn A Time LapseChanson d’amour: The Very Best of Manhattan TransferSubstanceWe Will Rock You: Cast AlbumDisneyland Resort Paris: 15 YearsThe Black Parade